onsdag 12 januari 2011

Final approach

Ok, vi flög via LAMOX för 22L.

Igår lyckades jag somna kanske 11 gånger under tiden jag skrev de sista två meningarna. Hoppas det blir bättre idag. Så skönt att va hemma! Jag sitter i ett stöktigt kök och går igenom post, väskor, känslor samtidigt som musik från stereon poppar ovanligt högt. GÖTT.

När vi hade landat igår var det bara det sista som skulle hända, vänta på bagage, gå igenom en obemannad tull (shit åsså) och möta Mr Schoukoran himself, Mange som väntat tålmodigt på oss.

Hemskjutsade till Stefanstorp där Brynis hade pyntat med ballonger och fina skyltar :) Sally kastade typ in väskan hon bar på och gick direkt ut och fyllde stöveln med snö. Det fanns snö kvar, vilken tur! Nästan fyra veckor på andra sidan jorden, fan va fränt! Ska jag dit igen? Most likely, men måste kanske fylla på spargrisen och semesterbanken först.

Ok, ska jag fortsätta blogga? Det var ganska skönt att skriva av sig om händelser och intryck. Dessutom så hjälper man minnet, vilket kanske behövs. Men resan är snart slut. Snart? ni är ju hemma och tvättar badkläder? Jo, men vi ska ha en "liten" jul/nyår/julgransplundring med KNÄCK i riktiga knäckformar och julöl och fyrverkerier. Sen så har vi kanske landat. Det blir i alla fall VM i att smälta intryck (för min del lite extra med tanke på Thailand innan, Åre och Wien efter...)

Bilder? Märkligt nog så är bilderna rättvända nu...ska lägga in alla publicerade och några till rättvända :)

Sally är på skolan och Sigge ska till jobbet i eftermiddag.

Vilket blir nästa äventyr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar